عرضه بستنی‌های سنتی و دستگاهی و همچنین نوشیدنی‌های خنک، در ۴ گوشه تهران کام شهروندان تهرانی را شیرین و هوای گرم تابستان را برایشان خنک می‌کند.

بستنی

به گزارش همشهری آنلاین، دومین جشنواره «یخ در بهشت» در تهران با هدف ارتقای نشاط اجتماعی و معرفی بستنی و نوشیدنی‌های خنک در ۴ نقطه پایتخت برگزار می‌شود.

آشنایی شهروندان با مراحل تولید و عرضه بستنی، ارایه آموزش‌های لازم برای تهیه بستنی و نوشیدنی‌ها در منزل، معرفی چهره‌های فعال این صنف و کارآفرینان این عرصه از بخش‌های این جشنواره است.

همچنین عرضه انواع بستنی‌های سنتی و دستگاهی و نوشیدنی‌های خنک، برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری، بازی و سرگرمی، مسابقه، اجرای نمایش عروسکی و طنز، اجرای برنامه‌های ورزشی، موسیقی اقوام و برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز برنامه‌های میدانی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای برای غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در فضای با نشاط طراحی شده است.  جشنواره «یخ در بهشت» از ۳۰ خرداد تا ۲۳ تیر در فرهنگسرای اشراق، بوستان ولایت، پارک ملت و دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) از ساعت ۱۰ تا ۲۲ میزبان عموم مردم است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

کد خبر 768548

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha